Veel gestelde vragen


Kan een kaartje in een andere kleur, lettertype of vorm geleverd worden?
Ja, dit is geen probleem. Laat even weten om welke aanpassing het gaat, dan kan er een voorbeeld gemaakt worden hoe dit eruit komt te zien.

Is het mogelijk om online de kaartjes zelf te bewerken? 
Uit ervaring weten wij dat er vaak fouten gemaakt worden door het zelf aanpassen van het geboortekaartje met een online editor. Dit is natuurlijk hartstikke zonde, want je wilt een kwalitatief goed geboortekaartje ontvangen en deze delen met vrienden en familie. 
Daarom is ervoor gekozen om de ontwerpen voor de klant te maken, zodat ook na de bevalling deze taak uit handen genomen wordt en het perfecte kaartje op de deurmat valt. ​

Kan ik een foto of tekening toevoegen aan het kaartje?
Jazeker, een foto of tekening van bijvoorbeeld een broertje of zusje is geen probleem om aan het ontwerp toe te voegen. Zorg er wel voor dat de foto van goede kwaliteit is, maar dit controleren wij ook nog voordat er gedrukt gaat worden. 

Kan ik de tekst wijzigen van een label?
Nee, de labels zijn vooraf gedrukt. Wel kun je een ander label uitzoeken uit de collectie.

Kan ik een gedrukt exemplaar ontvangen met eigen tekst en naam erop? 
Door de opstartkosten is het niet mogelijk om 1 kaartje te laten drukken. De proefdruk die je per post ontvangt zijn daarom de standaard kaarjtes uit de collectie. Zo weet je wel hoe de kwaliteit van het papier en kleuren zijn. In combinatie met een digitale proefdruk met eigen tekst, heb je een goed idee hoe het kaartje eruit komt te zien. ​

Ben ik te laat met bestellen?
Nee hoor, zelfs tot na de geboorte kunnen we het ontwerpen in gang zetten en zijn de kaartjes binnen no time gedrukt!

Ik weet nog niet of het een jongetje of meisje wordt, wat is handig om te doen?
Je kunt natuurlijk kiezen voor een kaartje wat voor een jongen en een meisje geschikt is. Maar het is ook geen enkel probleem om 2 verschillende kaartjes klaar te zetten en wanneer jullie kindje geboren wordt laten we de juiste drukken. 

Kunnen jullie voor mij de enveloppen adresseren of de accessoires aan het kaartje bevestigen? 
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wel worden de enveloppen al eerder verstuurd, zodat je deze al van adressen kunt voorzien.

Wat is de levertijd van de geboortekaartjes?
Dit hangt af van het ontwerp, de levertijd is aangegeven op de pagina van het desbetreffende kaartje. Hou er rekening mee dat de drukker in het weekend en op feestdagen gesloten is. Het is dan ook aan te raden om de geboorte zo snel mogelijk door te geven. Met de feestdagen is het ook zeer druk bij de pakketdiensten. Hierdoor kan de aangegeven levertijd in deze periode afwijken. 

Moeten de kaartjes vooraf betaald worden?
De kaartjes kunnen pas gedrukt worden wanneer de volledige factuur is betaald. Mocht er in de zwangerschap iets niet goed gaan, dan wordt het volledige bedrag teruggestort. De prijzen van de kaartjes staan aangegeven op de pagina van het desbetreffende kaartje. 

 

© 2017 - 2023 Tot de Maan geboortekaartjes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel